Forsæt til indhold
Logo

Fleksibilitet og god service – Thyborøn Havns servicepolitik

På Thyborøn Havn kender vi vores mange forskellige erhvervskunders behov og brænder for at give dem den bedste service hver eneste dag, 24/7-365 dage om året. Der arbejdes fleksibelt på Thyborøn Havn. Vi er venlige og løsningsorienterede og motiveres dagligt af at gøre en forskel.

Vi bestræber os på, at alt forløber gnidningsfrit og planlægger omhyggeligt, så fartøjer, der anløber Thyborøn Havn, får anvist den rigtige kajplads første gang og så vidt muligt ikke skal flyttes. Vi arbejder proaktivt og klargør før fartøjets ankomst, så forsyningsstoffer kan påfyldes så hurtigt som muligt, og affald og slopolie kan afleveres nemt og effektivt - Og vi sørger for, at fartøjet får den nødvendige dokumentation, for aflevering af slopolie og skibsaffald på Thyborøn Havn.

Vi er omhyggelige med at service udføres hurtigt og professionelt, så fartøjet ikke skal vente og hurtigt kan komme på søen igen. Vi arbejder med hurtig reaktionsevne og træder til, lige så snart der opstår et behov.

Vi er hjælpsomme og sørger for at nye fartøjer og nye besætninger for information om de mange muligheder der er for lokale serviceydelser i Thyborøn, fx proviantering, indkvartering, stevedoring og skibsreparation.

På Thyborøn Havn sætter vi en ære i, at havnen er ren og ryddelig, på både kajanlæg og i havnebassiner, så vi derved sikrer vores kunder de absolut bedst mulige arbejdsforhold.

Vi gør alle vores bedste for, at brugen af Thyborøn Havn i det hele taget skal blive så vellykket som muligt og brugerne af havnen får en positiv oplevelse af at benytte Thyborøn Havn.

Kunsten at udføre et pitstop
Vi arbejder ud fra devisen, at et skibsanløb er som et pitstop, som det er en kunst at udføre helt perfekt - i et stort samarbejde. Når fartøjet sejler i havn, går det ligesom i pit, og der skal samtlige serviceydelser både være hurtigt klar og forløbe helt perfekt. Hver eneste serviceydelse er en vigtig brik i et større puslespil, i et vellykket skibsanløb. Nogle serviceydelser udfører vi som havn, andre services udføres af velkvalificerede lokale servicevirksomheder. På Thyborøn Havn samarbejder over 100 lokale virksomheder om at yde en formidabel service med hver deres kompetencer. Vi formidler gerne kontaktinformation hertil med vores brugervenlige Service Guide, og de mange lokale servicevirksomheders kontaktoplysninger ligger ligeledes til rådighed på vores hjemmeside www.thyboronport.dk under service. Vi er alle samarbejdende og hjælpsomme og finder altid en løsning, også på specialopgaver.

Download Thyborøn Havns Servicepolitik som pdf
Pitstop Thyboron